Olmadı Baştan

Birisi sizi düşünür: Sizin kendinizi düşünmediğiniz zamanlarda bile. Sizi düşünen kimsenin olmadığını bile düşünmediğiniz zamanlarda da.

Sizin için bir şeyler yapar: Sizin kendiniz için bir şeyler yapmanız gerektiğinin farkında olmadığınız zamanlarda bile...

Deniz, benim sayfam için bir başlık hazırlamış. Benimle biraraya gelerek "biraz daha sağa, biraz daha sola; siyahı daha çok olsun" gibi didiklemelerimi de sabırla karşılayarak istediğim ayarlamaları yapma zahmetine de katlandı üstelik. Yani ben," olmadı, baştan" dedikçe, o da "eyvallah" deyip tekrar tekrar denedi.

olmadibastan.blogspot.com sayfasındaki gibi...

İnce düşüncesi ve emekleri için çok çok teşekkür ederim kendisine...

5 yorum:

Zamandan Sızan dedi ki...

ÖZEL BİRİNE ÖZEL BİR İŞ YAPTI.. GERÇEKTEDE ÇOK GÜZEL OLDU.. YAŞADIKCA SAYFALAR HATIRLANACAK..

Deniz dedi ki...

Melike'nin ağlatmak için kaleme almadığı, fakat ilgili kişiyi ağlatan bir yazısı... Bu haftanın ikinci ağlatılanı olarak şunu söyleyebilirim ki; bu kadar az iş yaparak bunca övülen kişi, okudukları karşısında ya yılbaşı hindisi gibi kabarır ya da sarımsak gibi ezilir. Ben ezildim.

Minnacık bir emek idi verilen. Senin katkılarınla doğru şekle ulaştı, anlamlandı. Beğendiğin için asıl ben teşekkür ederim. Ve seni tanıyabilmemde emeği geçenlere...

Devletsah dedi ki...

Bu haftanın ilk ağlayanı olarak, ne güzel olmuş diyeyim...

melike dedi ki...

Ağlatılanlar olarak intikam alıyorsunuz herhalde!

Bu yılın son ağlayanı olmak dileğiyle, bu yazıya yorum gönderen -aslında yüreklerini açan-Kıymet, Deniz ve Devletşah'a... Gönüllerinizin zenginliğiyle zenginleştim...

Çok sevgiler...

gezicini dedi ki...

sevgili Melike,
nice güzel sağlıklı, mutlu yıllar dilerim. sevgiler..
gorki