Nefesi Kesilmek

Devletşah sobelemiş. İlk defa sobeleniyorum sanal âlemde: Nefesimi kesen anları yazacakmışım. Sobelenmek nefes kesebilir diye düşünüyorum ilk olarak.

Sonra o başlıklara uyamayacağımı farkediyorum. Hemen yapabileceğim ve nefesimi kesecek olan şeyler; yarın yapabileceğim ve yine nefesimi kesecek olan şeyler... Filan falan...

Ben aklıma geldiği gibi yazacağım:

Dalgalar nefes keser.

Rüzgârın hafiften esişi, saçınızı alnınıza değdirişi nefes keser.

Günün farklı saatlerinde farklı renkte görünen deniz nefes keser.

İki rengin biraraya gelişi nefes keser.

İki sevgilinin kucaklaşması nefes keser.

Gözünüze değen o uzun bakış nefes keser. O bakış, aklınızı başınızdan alır ve kestirip atar. O zaman yalnızca nefesiniz değil, nefsiniz de kesilir, yaralanır, kanar. Tatlı tatlı kanar...

*****

Sobelenmek isteyen herkese açıktır nefesi kesilmek üzerine yazma davetim... Ben açıktan sobelememeyi tercih ediyorum.

3 yorum:

hicbirsey dedi ki...

nası sobelenilinilinilininiininiyo?

melike dedi ki...

Hadi sobeledim seni... hicbirseyler.blogspot.com, yaz bakalim nefesini kesen anlari...

hicbirsey dedi ki...

olur mu boyle olmuyo.. blogunda goruncek. bilmiyon